Sunday 3 November 2019

BBM3410SATU: FOTOGRAFI 6 FLAT LAY INDIVIDU

Assalamualaikum guyssss

Satu lagi tugasan yang perlu kami laksanakan sebagai seorang pelajar yang mengambil kursus BBM3410 Multimedia Dalam Bahasa iaitu mengambil gambar dari pelbagai sudut. Kami memfokuskan gambar tentang makanan sahaja.. Haaaa suka tengok makanan kan jom arrr buka YouTube saya.. Nanti kat bawah tu saya bagi link ea😂😉

Ok saya terangkan sedikit la mengenai Falt Lay.. Apa itu flay Lay??? Ok flat Lay nie maksudnya setiap sudut bagi sesuatu gambar. Sebagai contoh sudut 90 flat Lay, Half flat Lay, Quaters flat Lay, dan zero flat Lay..

Bersusah payah juga la saya dan rakan-rakan yang lain mengambil gambar makanan ini hal ini demikian kerana, tugasan ini perlu disiapkan semasa cuti semester tetapi kami perlu menjalani latihan Menembak di Tebrau Johor di bawah unit Palapes kami terpaksa redha juga menjalani latihan dan melaksanakan tugasan in..

Jadi jomm guysss tengok video nie...jangan lupa like dan share tauu...........









No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...