Sunday 17 November 2019

BBM3410SATU:INSTAGRAM DUA

Assalamualaikum dan Salam Instagram guyssss 😉


Okey kali ini kami kena post di instagram tentang ketenangan. Apa yang buat sis tenang selain daripada melihat muka sendiri hehehe sis juga tenag apabila melihat lautan yang terbentang luas. Oleh itu,sis akan mencari tempat ini jika merasa sesuatu yang tidak menentu di dalam hidup sis. Dekat je belaknag rumah je pun,boleh jalan kaki je sampai, Nama tempat ini Bukit Buang Sayang. Pelik sikit nama tempat ni so jangan pernah sesekali google ea. Okay melalui Bukit ini kita akan dapat melihat pemandangan yang sangat indah iaitu pantai Buang Sayang yang terbentang luas yang sangat menenangkan hati dan juga jiwa. Saya memilih tempat ini kerana saya sering kesana apabila merasa serabut dengan kehidupan saya sejak dari saya sekolah rendah lagi kawasan ini menjadi tempat yang terkenal sehinggakan orang luar juga mengetaui tempat ini dan dijadikan kawasan riadah pada waktu petang selain menjadi kawasan untuk memancing ikan dan makanan laut yang lain.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...