Saturday 9 November 2019

BBM3410SATU; FACEBOOK (KELAS AMALI 8)

Salam Muka Buku Sahabat Sekalian..............


kami wajib mempunyai akaun facebook sendiri untuk dijadikan media untuk tugasan-tugasan yang kami perlu siapkan bagi kelas amali minggu 8 ini.pertama sekali kami perlu menghantar di facebook tentang cerita yang menarik yang perlu dilalui setiap hari. Kebanyakan kami telah menceritak tentang apa aktiviti yang kami lakukan  di upm setiap hari. Jika saya,saya menceritakan tentang rutin harian saya bersama rakan-rakan saya yang bersama saya setiap hari di Upm. Kami merupakan pelajar tahun akhir yang ingin menghabiskan sisa baki yang hanya tinggal dua bula sahaja lagi.

Jom jadi rakan facebook saya : SazlinaNina Sumayyah




No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...