Saturday 9 November 2019

BBM3410SATU: VIDEO 7 ONESHOT (TEMBERANG)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA SEMUANYA

Kali ini kami semua akan mempersembahkan sebuah video oneshot. Dalam pembikinan video ini kami memerlukan kerjasama yang sanagt utuh bagi setiap ahli kumpulan kerana video ini hanya sekali jalan sahaja. Kami tidak dibenarkan untuk mengedit atau menggambung-gabungkan ideo ini agar nampak sempurna oleh itu kami sememangnya kekurangan masa untuk berlatih menari bagi lagu ayda jebat temberang ini tetapi kami cuba juga untuk memmastikan video ini siap dengan sempurna pada masa yang telah ditetapkan. Walaupun video yang dihasilkan banyak kekurangannya tetapi itulah usaha kami yang telah bertungkus lumus selama sehari  sahaja berlatih,mengatur langkah tarian tu dan terus shot video tu.  Setelah video itu direkam kami telah meminta cadangan semua ahli kumpulan dan semuanya bersetuju untuk memaparkan video itu dengan hati yang terbuka.
Dalam video semua ahli kumpulan terlibat dalam tari menari itu hanya seorang sahaja yang berada di sebalik tabir iaitu menjaga kamera dan memastikan kamera tidak bergerakkeran video oneshot ini hanya manusia yang boleh bergerak dan kamera jangan ada pergerakan sama sekali, Kami menunjukkan kelainan dengan menggunkan maskot harimau sebgai penyanyi utama agar nampak lebih menarik dan lain daripada yang lain.



No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...