Thursday 7 November 2019

BBM3410SATU-FOTOGRAFI 2 (KUMPULAN)

 Salam rakan blog sekalian, harap semuanya sihat belaka....

Meh nak cerita ini merupakan kerja kami berkumpulan untuk pertama kalinya dan untuk subjek yang sama seperti sebelum ini iaitu kami namakan kumpulan kami Prestige Production..hehehehe comel kan nama tu ini merupaka persetujuan kami semua ahli kumpulan selepas semua telah memberi idea mengenai nama kumpulan kami. kami merasa nama ini yang paling bersesuaian dengan kami semua. Dalam kumpulan tu kami mempunyai 11 orang ahli kumpulan 10 bunga dan hanya 1 orang sahaja kumbang.

Tugasan kumpulan kami ini ialah perlu mengambil gambar manusia,pemandangan,tumbuhan serta haiwan. kami telah membahagikan tugasan ini dengan membahagikan kepada dua kumpulan kecil agar tugasan ini dapat disiapkan pada masa yang telah di tetapkan.Semasa melakukan tugasan ini pelbagai juga halangan yang perlu kami hadapi seperti perlu berjala kaki ke tempat yang jauh untuk mengambil pemandangan yang cantik kerana kami semua tidak mempunyai kenderaan walaupun dan budak tahun akhir.. hahahaha kesian pun ada. Cerita yang lawak apabila kami terlupa mengambil gambar disebalik tabir, pada keesokannya baru lah kami pergi ke tempat kami mengambil gambar itu dengan mengambil gambar di sebalik tabir katanya pada seawal 7 pagi. 






No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...