Friday 18 October 2019

Assalamualaikum semuaaaaa harap semuanya dalam keadaan sihat sejahtera 😘😍



Satu lagi tugasan yang perlu dilaksanakan oleh saya sebagai seorang pelajar subjek multimedia Dr N. Saya suka subjek nie banyak perkara baru yang saya pelajari mengenai cara untuk mengambil gambar dengan betul. Biasalah sebagai seorang gadis semestinya mengambil gambar adalah hobi kan. Jadinya takkan pernah rasa menyesal ambil subjek ni. 😍 Dr memberi kami tugasan iaitu perlu memuat naik dua keping gambar ke instagram masing2.


Ada motifnya mengapa saya memuat naik gambar bunga ini.. Pertama kerana bunga nie cantik ibarat gadis termasuklah saya... Hahahaha gurau2😁.. Sebenarnya mengapa saya memilih bunga ini adalah kerana walaupun bunga ini hanya berada di tepi jalan sekiranya kita mengetahui cara untuk mengambil gambar InsyaAllah gambar itu akan lebih cantik, menarik kau memang debommmm😜

Sekian perkongsian saya untuk kali ini Bbye.. 


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...