Sunday 15 December 2019

BBM3410SATU:VIDEO TRAGEDI DAN SERAM


Hye semuanyaaaaaa salam serammmmmmmmmmm...hehhehhehhe

kali ini saya nak kongsikan video dari kumpulan saya iaitu video seram dan tragedi merupakan video keberapa pun saya  tak tahu laaaa.. Tapi video kali ini beberapa daripada kami telah menjadi hantu..hahahahha..kali ini saya jadi juru solek jee.tapi apa yang menariknya saya kena solek hantu-hantu tersebut bkn menggunakan make up yang macam profesional tu tau kami guna bahan-bahan yang ada dan mudah untuk didapati seperti bedak sejuk,tepung dan sirap. saya sebagai juru solek pada malam itu sangat berbangga kerana make up yang kami kenakan di muka para hantu sekalian menjadi dan nampak agak seram.cerita seram dan tragedi ini kami hanya menyambung cerita daripada video fokus kami yang lepas. ohh jika anda melihat video ini di youtube anda akan dikejutkan dengan mata yang  sangat cantik itu adalah mata saya..hahahaha mereka telah memilih saya kerana dengan alasan mata saya yang paling besar tapi saya ok jeeeeerrrr... orang cakap mata besar mata yang lawa.
Selamat menonton,Jangan lupa like,share,subscribe dan comment yeee...


1 comment:

  1. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...