Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019: Close-Up (Prestij Production)

1. Close-Up ( 3 Manusia)


Kemarahan yang terpapar diwajahnya apabila dia telah dipermainkan oleh teman lelakinya sehingga dia berazam tidak mahu bercinta lagii sehingga ke tua. Ini keran dia telah ditipu dan dimalukan oleh teman lelakinya itu di depan keluarganya sendiri.



 Seorang gadis yang tidak berpua hati kerana dia tidak mendapat pekerjaan yang diiginkannya walhal dia layak sahaja akan tetapi pemilik kedai itu mempunyai dendam dengan ibu bapa gadsi ini makanya dia tidak diterima bekerja disitu. Ini yang mengakibatkan gadis ini tidak berpuas hati kerana majikan itu tidak bersifat profesional.



Menunujukkan wanita ini tersenyum riang keran telah mendapat cermin mata yang baharu yang diberikan oleh suaminya. Setelah sekian lama dia mengadu dengan suaminya kerana matanya yang kabur melihat keadaan sekeliling dan akhirnya suaminya pun menghadiahkan cermin mata itu pada hari ulang tahun perkahwinan mereka.




2. Close-Up ( 3 bukan manusia)



Semasa berada seuah gerai di melaka kelihatan air coconut shake yang amat menyelerakan ini sehingga dapat menyegarkan tekan yang sedang kehausan keran cuaca yang agak panas pada ketika itu.




Si putih yang sedang lena tidur sehigga tidak menyedari gambarnya telah dicuri oleh seseorang. Setelah kekenyangan inilah rutin si putih selain daripada ia pergi berjalan-jalan diluar rumah atau pergi memburu tikus. Si putih yan telah dibuai oleh mimpi-mimpi indah.




Tanpa bunga tiadalah kumbangnya tapi ini tiada kumbanglah. Disebabkan keunikan warnanya yang bertona menyebabkan jurugambar tertarik melihatnya dan boleh dijadikan sebagai koleksi tambahannya di dalam geleri bahkan boleh dijadikan sebagai gambar untuk gambar latar.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...