Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019: Medium Shot (Prestij Production)

1. Medium Shot ( 3 manusia)



Kelihatannya seorang gadis menyuruh kawannya untuk mengambil gambarnya kerana melihat buluh yang cantik dan semulajadi tumbuh melata di belakangnya. Hal ini kerana gadis ini sangat menyukai latar belakang itu kerana buluh itu kelihatan unik.




Keunikan ukiran itu menjadi tumpuan para pengunjung dan pelancong sehinggakan majoritinya akan singgah dan mengambil gambar di hadapan ukiran itu kerana jarang sekali dapat melihat ukiran ini kerana tidak semua tempat mmempunyai ukiran ini oleh itu mengambil sekeping gambar sudah memadai untuk menjadi kenangan.




Wanita ini mengambil gambar setelah kelasnya tamat pada siang hari. Dia berasa gembira pada hari itu juga dia berasa pada hari itu pakaiannya yang dipakainya baru sekaligus boleh dijadikan gambar untuk mempromosikan tudung keluarannya yang terbaru dan mempunyai jenamanay sendiri.



2. Medium Shot ( 3 Pemandangan)





Dalam perjalanan seoorang pelajar perempuan ingin ke kelas tambahan matematiknya yang melalui taman bunga yang banyak menanam bunga yang cantik dan segar tetapi dilarang untuk memetiknya. Sekiranya didapati memetik oarang itu akan dikenakan tindakan seperti penjara 2 bulan.



Pemandangan tasik yang terbentang luas seluas mata memandang yang mempunyai air yang sangat jernih dan semestinya terdapatnya pelbagai jenis ikan yang menjadikan habitat mereka.






Seorang budak perempuan yang ingin mencari ketenangan dengan perlu keluar mencari pemandangan dan udara yang segar untuk menenangkan fikirannya yang sedang serabut akibat memikirkan masalah keluarganya.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...