Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019: Long Shot (Prestij Production)

Long Shot ( 3 Pemandangan)




Betapa indahnya ciptaanNya sehinggakan yang mengakibatkan kita perlu bersyukur dengan keindahan yang kita nikmati selama ini. Apa lagi nikmat yang harus kita dustakan wahai manusia. Maka jagalah alam ini dengan sebaiknya janganlah cemarkan ia.



Jalanan yang selalu dijadikan sebagai tempat untuk pelajar UPM beriadah petang bersama rakan-rakan mereka yang lain sehingga boleh mengeratkan lagi persabahatan mereke juga menyihatkan tubuh badan mereka


Pemandangan sebuah pokok yang sangat lebat dengan daunnya yang kehijauan yang boleh menyejukkan mata kita yang melihatnya.



2. Long Shot (3 Manusia)



Jalan yang perlu dilalui oleh pelajar yang menetap di Kolej Kosass untuk mereka pergi ke kelas setiap hari untuk menimba ilmu pengetahuan bagi menentukan masa hadapan mereka yang akan mendatang.



Pada waktu senja yang menunjukkan keindahan matahari yang ingin melabuhkan tirainya yang menunjukkan bahwa bersedia untuk umat manusia menjalankan aktivitnya pada waktu malam pula.



Pemandangan sebuah kota yang pesat membangun dan sedang mencipta nama di pelosok dunia. Bangunan-bangunan yang tersergam indah menunjukkan kekayaan sebuah kota itu.


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...