Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019: Mug Shot (Prestij Production)

Mug shot ( 3 manusia)

 Alamak aku tak dengar tadi apa yang dikatakan cikgu...apa yang patut aku lakukan ini. Aku tak pegi kelas tadi aku tak tahu apa tugasan yang perlu dilakukan dalam kumpulan aku. Tak mengapalah aku redha jela apapun yang terjadi pada aku.






Kekeliruan yang digambarka oleh seorang wanita tentang apa yang telah dilakukan oleh kawannya yang sedang membuat tutorial tudung. Dia keliru apa yang mereka lakukan kerana menggunakan tudung yang seoerti artis atau selebriti gunakan itu bukanlah senang kerena memerlukan kesabaran yang tinggi dalam membentuk tudung itu.




Yeah aku dapat hadiah sempena Hari lahir aku.! Seorang pelajar ini berasa gembira yang teramat kerana dikejutkan dengan hadiah yang tidak terjangkau oleh akalnya yang diberikan oleh teman tapi mesranya.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...