Thursday 26 September 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini


Assalamualaikum dan salam sajahtera semuaaaaaa
Pengalaman yang paling terbaik yang pernah saya lalui dalam hidup saya ialah:

Menyertai Pasukan Latihan Pegawai Simpanan di Universiti Putra Malaysia. Saya mendaoat banyak peluang untu saya merasai kehidupan askar sebenar di dalam hutan semasa menghadapi peperangan. Selain itu, saya juga mendapat pengalaman untuk mengendalikan senjata persendirian dan senjata bantuan seperti M16,LMG,GPMH,Mortar dan sebagainya. Seterusnya, saya mendapat ramai kawan serta sahabat yang baharu di dalam PALAPES ini. Pengalaman yang kedua yang paling terbaik dalam hidup saya ialah percutian bersama sahabat saya ke Sekinchan,Selangor. Semasa percutian itu saya bersama sahabat saya pergi ke Sekinchan untuk meraikan rumah terbuka hari raya keluarga angkat salah seorang sahabat saya sekaligus saya juga mendapat keluarga angkat. kelurga tersebut sangat baik dan peramah orangnya..selain itu dapat merasai suasana kampung sebenar dan dapat melihat sawah padi yang telah masak.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: KETIKA DAN KALIMATSATI2019

Assalamulaikum dans alam sejahtera............... -Ketika dan Kalimat- Assalamualaikum dan salam sejahtera syukur alhamdulillah aku d...